Verhuis gerelateerde schoonmaken

Bent u op zoek naar een schoonmaakdienst die naast het grondig reinigen ook goed luistert naar uw wensen?
Dan bent u bij dit sociaal duo op het juiste adres. Met aandacht, oog voor detail en plezier in het werk, is elke klus te klaren!

Verhuis hero banner

Enkele voorbeelden van ons werk

Stel op Sprong staat ook voor u klaar bij het schoonmaken van uw pand na verhuur of bij (ver)koop.Of u nu een grondig gereinigde instap klare woning wenst of enkel een opfrisbeurt voor de foto’s, wij zijn u graag van dienst!

 

U bent vaak druk genoeg met de verhuizing en alles daaromheen, wij komen graag helpen. We gaan met grote zorg met uw woning om zodat u zich daar in ieder geval geen zorgen over hoeft te maken.

 

We komen deze schoonmaken graag met zorg voor u uitvoeren!

100% tevredenheidsgarantie!

Extra werkzaamheden die we ook kunnen uitvoeren om het helemaal af te maken zijn;

Ook voor extreem vervuilde woningen kunt u bij ons terecht, eenmaal goed schoon lijkt de schade meteen minder extreem. Grondig gereinigd of enkel opgefrist voor de foto’s.

Tevredenheidsgarantie

Wat kunt u van ons verwachten bij een grondige schoonmaak

Wanneer u een woning gekocht of gehuurd heeft en deze professioneel wilt laten reinigen voor u inhuist, bent u bij ons op het juiste adres.

 

Wij maken de woning van boven naar beneden grondig schoon met oog voor detail. De gebruikerssporen van de vorige bewoners worden zo goed al mogelijk verwijderd rekening houdend met de materialen waar de gebruikerssporen vanaf moeten.

 

Wanneer wij klaar zijn met de woning, voelt deze als nieuw en eigen. Voor de sanitaire ruimtes en de keuken gebruiken wij geavanceerde stoomreinigers om die ruimtes een zogenaamde “deep clean” te geven zodat er geen resten en vervuiling meer van voorgaande bewoners aanwezig zijn.

 

Wij komen altijd met zijn tweeën en hebben vaak onze handen vol aan een woning van top tot teen te reinigen.

 

Wij kunnen de glasbewassing voor u uitvoeren maar vaak lukt dit niet op dezelfde dag. Vooral bij een nieuwbouwwoning is de glasbewassing erg bewerkelijk vanwege alle resten die op het glas en kozijnen zitten. Deze moeten met zorg verwijderd worden zonder de ondergrond te beschadigen dit vergt tijd en aandacht om tot een stralend resultaat te komen.

 

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of een offerte, wij helpen u graag!

Bouw en Opleveringsschoonmaak

Om uw pand na verbouwing of renovatie écht goed schoon en instap klaar te maken is een zorgvuldige bouw en opleveringsschoonmaak noodzakelijk.

 

Bij een opleveringsschoonmaak worden de ruimtes instap klaar voor u opgeleverd.

 

Na een verbouwing blijft er altijd erg veel (fijn) bouwstof achter. Deze stof is fijner dan de stof die u normaal in uw woning vind. Het is belangrijk om de juiste stofzuiger met de juiste filter te gebruiken om twee reden. Namelijk de levensduur van uw stofzuiger, bouwstof is zo fijn dat het uw stofzuiger kan vernielen daarnaast blazen reguliere stofzuigers een groot gedeelte van de bouwstof zo de lucht weer in via de luchtuitlaat van uw stofzuiger. Nadat de lucht in de ruimte weer rustig wordt dwarrelt zo’n 20% tot 40% van de bouwstof weer op de oppervlakte neer.

 

Elke opdracht is weer anders, elke ondergrond verdient zijn eigen specifieke behandeling voor het beste resultaat. Het zijn niet enkel de middelen maar de combinatie met technieken die het verschil maken. Middelen laten, wanneer niet goed geneutraliseerd, een “vettig” laagje achter wat juist weer stof en viezigheid aantrekt.

 

Wij komen dit graag met zorg voor u uitvoeren, zodat u zich onbezorgd met de afronding van de verbouwing kunt bezig houden.

image 3

Wat kunt u van ons verwachten bij een opleveringsschoonmaak

We zullen vooraf altijd de diverse mogelijkheden met u bespreken en helder de afspraken en prijs met u vastleggen. Zodat u precies weet waar u aan toe bent zonder verassingen achteraf.

Wij staan achter onze dienstverlening en bieden garantie op ons werk.

100% tevredenheidsgarantie!

Veelgestelde vragen

Bij ernstig vervuilde en bijzondere situaties komen wij bijna altijd vooraf langs en volgen we een ander proces.

Bij alle andere schoonmaken, waar een bouwtekening, informatie over de afwerkingen (natuursteen en andere gevoelige producten), foto’s en een helder telefoongesprek voldoende zijn om een inschatting te kunnen maken.

Bij deze opdrachten maken we een ruime inschatting van de tijd die wij denken nodig te hebben. Wij komen altijd zelf schoonmaken en letten op detail en het is pas gereinigd als het schoon is. Dus soms duurt het wat langer of overleggen we of we iets anders kunnen laten liggen of juist wat langer door mogen gaan. Alles in overleg. Echter is in de meeste gevallen onze inschatting te ruim om telleurstelling achteraf te voorkomen en valt de factuur lager uit als de offerte. Maar kan in extreme gevallen wel hoger uitvallen maar nooit zonder overleg met u.

Bedrijven en instanties mogen op rekening.

Particulieren ontvangen na het “controle rondje” direct de factuur en kunnen contant of met een tikkie voldoen.

De keuken is meestal een veel gebruikte ruimte in de woning. Je bewaart hier je voedsel op verschillende manieren zoals de koel-vries- en normale kasten. Daarnaast wordt hier ook het eten bereid wat verschillende soorten vervuiling geeft, dagelijkse vervuiling maar ook vet op alle oppervlakten.

Omdat er in deze ruimte zoveel gebeurt zijn hier ook veel spullen nodig die gebruikt worden voor alle processen die in de keuken plaatsvinden. De keukenkastjes staan daarom meestal vol.

Wanneer je de keuken echt intensief wilt laten reinigen moet deze echt leeg zijn om deze werkzaamheden goed en op detail uit te kunnen voeren. Wanneer u de keuken vooraf zelf leeg ruimt, kunnen wij direct aan de slag.

In het in- en uitruimen, organiseren, sorteren en schoonmaken voor terugplaatsing, gaat heel veel tijd zitten.

Wij kunnen ook de keuken voor u leegruimen, daar hebben wij altijd kratten voor bij, dit kost wat extra tijd. Als u later de keuken zelf wilt inruimen op uw gemak, geen probleem, wij gebruiken dan dozen om uw huisraad in te pakken

Wij kunnen de dozen ook voor u uitpakken en alles weer schoonmaken en inruimen, afhankelijk van de mate van vervuiling kan dit veel tijd kosten.

Een (klus)huis schoonmaken voor de foto’s op Funda is heel andere koek dan het intensief reinigen van een woning voor inhuizing.

Bij een klushuis wordt al het zichtbare vuil verwijderd zodat de woning goed gepresenteerd kan worden. Alles oogt en voelt fris maar is niet volledig gereinigd. Dit noemen wij een opfrisbeurt en voeren alleen uit wat besproken is met u.

Waar bij een intensieve reiniging elk oppervlakte in de woning wordt meegenomen en de keuken en sanitaire ruimtes een deep clean krijgen. U vind geen vervuiling of residu’s meer van de vorige bewoners, de woning voelt dan als van u.

Bij het schoonmaken van de woning richten wij ons altijd op de woning en niet op de losse spullen en prularia. Staan er erg veel losse spullen in de woning, dan pakken wij deze in dozen zodat u deze later op uw gemak zelf terug kunt zetten.

Om een woning intensief te kunnen reinigen hebben wij al onze tijd hard nodig om zo diep als mogelijk te gaan. Wij nemen bijvoorbeeld wel de radiatoren, luchtroosters en sifons mee. Vaak komen wij verstoppingen tegen, deze lossen wij als dat mogelijk is meteen voor u op en vervangen eventueel ook kapotte sifons en toebehoren zodat u weer beschikt over een goede afvoer.

Wij beginnen de dag altijd met een gezamenlijk rondje door de woning. U kunt dan aangeven wat u wilt en waar de pijnpunten liggen. Wij gaan voor u aan de slag, u hoeft niet aanwezig te zijn tijdens de schoonmaak, wij bellen ruim op tijd zodat u langs kunt komen voor het controle rondje. Mochten er nog dingen zijn, dan kunt u dat meteen aangeven en wij lossen het direct voor u op.

Wanneer u een woning gehuurd of gekocht heeft die vervuild is, hebben wij de ruimte nodig om tot een goed resultaat te komen.

Wij starten de dag altijd met luchtreiniging, overal al het stof en vuil achter en uit blazen. Dit geeft veel stof door heel de woning.

Daarna gaan we met stoom alle afvoeren, putjes, radiator koppelingen, plinten, hang en sluitwerk, badkamer en keuken alle hoekjes en moeilijk bereikbare plekjes reinigen. Dit geeft veel spat vervuiling. Hierna gaan we de woning grondig manueel reinigen en als laatste worden alle vloeren om de juiste manier gereinigd.

Wij werken dus niet ruimte voor ruimte af maar werken systematisch de woning af en nemen eigenlijk de woning tijdelijk over. Wanneer er dan mensen ook aan het klussen zijn verstoort dit onze werkwijze en daarmee ook het eindresultaat.

Machines

  • Sproei-extractie (tapijt, meubels, matrassen en kleden)
  • Professionele stoom(zuig) reinigers (deep clean / bekleding)
  • Schrob/zuig machine (gladde vloeren)
  • Duplex machine (alle vloeren)
  • Waterzuigers
  • Schuimreiniging (badkamer/toilet)
  • Stofzuigers

Materialen

  • Hoogwaardige chemie voor elk type ondergrond
  • Heel veel hoogwaardige microvezeldoekjes (vuil wordt niet verspreid door te lang met 1 doekje te werken)
  • Polijstmiddelen
  • Hulpmateriaal zoals kratten, steekwagens, hondjes en rolcontainers (ontruiming)

U bepaalt hoe intensief de reiniging moet zijn, er komen geen extra kosten bij voor het gebruik van bovenstaande machines. Een oppervlakkige reiniging gaat natuurlijk veel sneller als een deep clean, en daarmee zijn de kosten daarvan automatisch lager.

Daarnaast hebben wij een ozon generator die geuren neutraliseert, deze zit niet in het all-in tarief omdat hiervoor altijd een andere dag ingepland moet worden. Het gas is giftig waardoor er niemand in de woning mag zijn tijdens het proces. Kosten hiervan worden berekend op het aantal m³ die gereinigd, ont-geurd moeten worden en eventuele reiskosten.

Stel op Sprong - Mark en Nancy - Schoonmaakbedrijf

Neem contact op